16 Aralık 2013 Pazartesi

Aussie 3 Minute Miracle Luscious Long Deep Treatment



Aussie 3 Minute Miracle Luscious Long Deep Treatment(Uzun Saçlar İçin Yoğun Bakım Kürü)
Bugün sizlere bahsedeceğim ürün Aussie Saç  Bakım Serisi
Uzun süredir kullandığım şampuan LUSH tan DODDY-o ...Kokusuna bayılarak kullandığım bu şampuan işlevsel olarak saçlarıma pek iyi gelmedi bende şampuanımı değiştirip, daha iyisini bulabilir miyim umuduyla arayışa giriştim.
Watsons alışverişim esnasında  reyon önünde şampuanları incelerken gözüm Aussie ürünlerine takıldı.
Aussie, Türkiye pazarına henüz yeni girmiş bir firma.Bir Avustralya markası,Youtube'da bu markanın ürünleri özellikle "3 Minute Miracle" çok popüler ve herkesin çok memnun olduğu bir ürün. Saçlarda üç dakikada mucizevi etki yarattığını söyleyen bu ürünün dört çeşidi var,ben uzun saçlarım için Avustralya Okaliptüs özü ve Avokado yağıtercih ettim ürün, uzun saçların ihtiyacı olan nemi ve bakımı sağlamayı vaat ediyor.
Aussie Luscious Long serisinin şampuanını ve bakım kürünü aldım. 3 Minute Miracle'ı saç kreminin daha yoğun bir versiyonu diyebiliriz. Kapağı yok,sıkınca alttan ürün geliyor.Kürü Çok sık kullanırsanız aynı etkiyi alamıyorsunuz Bu yüzden haftada bir kullanmayı tercih ediyorum.Kullanır kullanmaz  saçlarım yumuşak,parlak,nemlenmiş,kısaca çok sağlıklı bir hal aldılar.İçeriği pek masum değil çünkü paraben içeriyor. Şu an kullandığım uzun saçlar için olanı bittiğinde Aussome Volume alıp birde onu denemek istiyorum.İçeriğinde Okaliptus bitkisi bulunuyor. Şampunın rengi mavi, Şampuanı Saçlarımı çok iyi temizliyor ve gayet güzel köpürüyor.  Saç kremi için serinin Kreminide alacağım. Kokusu da güzel ve hafif.
 Bu ürün Amerika'da 3 dolar yani 6 tl civarındayken bizde 20 tl'ye satılıyorbuna rağmen indirimde yakalarsanız denemenizi tavsiye ederim. Ben Bu hafta Watsons %25 indirimine denk gelip aldım hala indirim devam ediyor olabilir.Aranızda Aussie ürünlerini deneyen var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder