24 Aralık 2013 Salı

Pratik Tırnak Bakım Anı

Hızlı hayatta her zaman, köklü bir Kuafor bakımına zaman kalmıyor. Haftasonu 5 dakikalık zaman dlimini paylaşmak istedim
Kırmızıyı çok sevmeme rağmen oje dışında kullanma cesaretini bulamıyorum kendimde bu yüzdende haftanın en az 3 günü kırmızı tonlarında Ojeler tırnaklarımı süslüyor
bu kırmızı ojelerin handikapı tırnaktan çıkarabilmek için aseton harici uygulama gerektirmesi, işte bu noktada
The Body Shop SPA tuzu imdadıma yetişiyor ellerini tırnaklarımı Tuzla ovarak yumuşacik ellere kavuşuyorum  




Yvesrohcer el ve tırnak bakım kremi soğuk kış günlerindeki kurtarıcım hatta  elkre için Bu markanın en sevdiğim ürünü denebilir. 
Tırnak ve Ellere aynı anda bakım yapabiliyor Kırılan kat kat olan tırnaklarım birara beni çok üzmüş ve uğraştırmıştı bu ürün ve Yves Rocherin  Antı Case Soin Nail Treatment ürünü tırnaklarıma çok iyi geldi


Kalyon tırnak beyazlatici oje ve bakım cilasi hem tırnaklara bakım yapıyor hemde sağlıklı görünmesini sağlıyor.

Ojelerle ilgili en büyük sorunum sürdükten sonra bulaşıyor olması Bu noktada Oje kurutucuları inanılmaz pratik oluyor
Esasında, Kalyonun oje kurutucusunu kullanirdim. Annem  Avon un hızlı oje kurutucusunu almış onu denediğimden beri Kalyonun pabucunu çoktan dama atıldı.


Çok yazdığıma bakmayın bunları yapmak 5 dakikamı aldı 45 dakika manikürde geçirdiğim zamana kıvaslarsak zamandan baya bir tasarruf sağladım:) 


Mutlu Son Sevgiler:)

4 yorum:

  1. ben oje kurutucu olarak flormarı denedim ama hiçbir işe yaramıyor maleesef=( hatta onu sıktım die rahat davranmıştım oje mahvoldu=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunu da kalyonuda başarılı buluyorum flormar aklımda olsun denemem bile:) Teşekkürler

      Sil