16 Aralık 2013 Pazartesi

Yves Rocher'den "tırnak güçlendirici"

Merhabalar,
Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım ve sonunda işe yarayanı bulduğum "tırnak güçlendirici" bakımımdan bahsedeceğim.
 Yves Rocher'den güçlendirici aldım ve iyi ki almışım! Hem sertleştirdi hem de uzattı.
Tırnak güçlendirme dendiğinde akla Kalyon gelir. Eskiden çok kullanıyordum faydasınıda görüyordum ancak  son zamanlarda eskisi gibi verim alamamaya başladım.

Yves Rocher ürünlerinden Hassas ve yumuşak tırnaklar çin kırılmaya karşı kuvvetlendirici bakım kremi olarak nitelendirebileceğim bu ürünü haftada 2 bazen 3 kez tırnaklarıma uyguluyorum. En alttaki fotoğrafta görebileceğiniz gibi çok küçük miktarlarda tırnaklarıma koyup güzelce yediriyorum.
Normalde tırnaklarım hassas ve kırılmaya çok müsait. Hatta zaman zaman soyulduğu bile oluyor. Bu kremi kullanmaya başladığımdan beri daha iyi olduğunu söyleyebilirim..İ
İçerisinde organik kako yağı ve organik karite yağı yer alıyor.. Bu yağlar tırnaklarım inanılmaz şekilde güçlenmesini sağlamasının yanında aynı zamanda kako yağının muhteşem kokusu bu kremin bağımlısı yapabilir sizi.. fiyatı uygun 14.90 tl. Üstelik ayın son günü indirimine denk gelirseniz yarı fiyatına almanız bile mümkün.. Eğer siz de tırnak bakımı için ürün arıyorsanız Yves Rocher'e uğramanızda fayda var

2 yorum:

  1. işe yarıyormuş madem hemen annem için satın alayım

    YanıtlaSil
  2. Benn sevdim oje gibi olmadığı içinde her yerde rahatlıkla uyguluyorum. Umarım annenizde sever sevgiler

    YanıtlaSil