3 Ocak 2014 Cuma

İndirimden Payıma Düşenler #2# YvesRocher

Yılbaşının Ertesi indirimi diye bir gerçek var!
Bugün öğle yemeği için gittiğim AVM de Severek kullandığım kozmetik markası olan Yves Rocher indirimi ile karsılaştım. Benimde bu indirimden payıma düşenler oldu.

Yves Rocher Vitamin Face Mist

Yüz Spreyi makyaj sabitlemek  ve gün içinde nemsiz kalan cildi bir kaç saniyede nemledirip dengelemek için ideal bir ürün.
The Body Shop C vitamin serisinde olan yüz spreyini severek kullanmama rağmen kullanım sonrası cildimde olusturduğu yapış yapış hissi benim için olumsuz bir durumdu bu yüzden epey bir zamadan beri Yüz spreyi arayışındaydım. Yves Rocher  yaklaşık bir ay önce bu yeni bebek ürününe Türkiye raflarında yer vermiş. %30 indirimi ile birlikte  12,9 TL olan bu ürün 9,9TL aldım. Denemek için fazla pahallı bulmadım denedikten sonraki izlenimlerimi burada aktarırım.

Yves Rocher İnositol Vegetal Gündüz Kremi

25 yaş sonrası cilt yorgunluk ve uykusuzluğu eskisi kadar iyi absorve edememeye başladı. Sizde de  yorgunluk , ışıltı kaybı mı varsa cildinizdeki hücrelerinizin hava solumu yavaşlamış demektir bu durumda  cildi canlandıracak bakımlar yapmak gerekli demek ki bu durumda bir kırışıklık kremi ile başlamak cildiniz için yanlış olabilir.  Bu yüzden hafif cildinize uygun bir nemlendirici ile başlanabilir. Yves Rocher İnositol  da hafif bir krem olduğu için indirimde tercihim bu kremden yana oldu. Bu ürünün yetkilileri idda ettiği faydalarına göre; 15 günde etki eden krem yapılan araştırmalarca %84 kırışıklık azaltıyor %74 daha aydınlık bir görünüm elde etmenizi sağlıyor. İndirim sonrası  59TL olan fiyatı %50 indirimle 29TLye aldım çok ucuza aldığımı düşünüyorum . Zamanında akıl tutulması yaşadığım bir anda 600TL gibi bir fiyata  krem almıştım. Gereksiz pahallı ürün almaya gerek olmadığı o deneyim sonrası  farkettim. Kremi alırken Testerini denedim kokusu,nemlendirmesi çok güzel ciltte yumusacık bir bitiş bırakıyor..

YVES ROCHER-Gençleştirici Yenileyici El ve Tırnak Kremi

Geçtiğimiz seneye kadar çok fazla el kremi kullanan biri değildim.Ama artık yavaş yavaş kullanmaya başladım.Kokuya karşı bir hassasiyetim vardır her zaman.Krem sürerken de malesef koklayarak alan biriyim :) Ürünün, hem kokusu güzel hem de yumuşaklığı. Yanımda taşıyacağımdan çabuk emiliyor olması çok büyük avantaj, ürünün kendi sitesindeki açıklaması aynen şöyle Hem elleriniz hem tırnaklarınıza ideal bir günlük bakım sunun; onları nemlendirin, pürüzsüzleştirin ve ışıldatın.Güçlendirici Provitamin B5 ve yatıştırıcı, koruyucu, yapılandırıcı özelliğe sahip Organik Arnika içeren formülü ile ellerinizi yoğun ve kalıcı bir şekilde nemlendirir. Arnica papatyaya benzeyen sarı çiçeklermiş. İçeriğinde Brassica Campestris çekirdeği yağı diyor. Ellerimi yağlandırmadan hafifçe nemlendirsin diyorsanız tavsiye edebilirim.

Yves Rocher Ekspres Göz Makyaj Temizleyici

Bu temizleyici stok edilecek türden.  Ürün, eyeliner ve göz kalemini çıkartmada çok başarılı. Kirpik diplerimde biraz kalıyor ama zaten onu çıkartacak kadar harika bir makyaj temizleyici olduğunu da sanmıyorum . Varsa da lütfen paylaşın benimle:) Oluşan kalıntıları makyaj düzeltme pamuğunun sivri tarafı ile tekrar temizliyorum . Temizleyici Bazı çift fazlı temizleyiciler gibi yağlılık hissi vermiyor. Gözlerimi yakmıyor.İçeriğinde de Peygamber Çiçeği suyu varmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder