19 Ekim 2014 Pazar

Bazıları Çay Dem'li Sever



Bazılar Çay Sever
Bir cafe'ye gittiğim zaman herkes Türk kahvesi, latte, espresso içerken, çayımı söylerim. Bir demli çay olmazsa olmazdır. 
Çayın her çeşidine bayılırım hal böyle olunca duydum ki siyah çaydan beyaz çaya, roobiostan beyaz çaya, atmıştan fazla  çeşide sahip “Tea house” konseptiyle  Dem Karaköy açılmış, ilk fırsatta soluğu Dem Karaköy'de aldık.


Dem’e girdiğim anda buraya önceden gelmişim gibi hissettim bu kadar tanıdık sıcak bir yer önce içeride daha sonra gittiğimizde de içeride oturduk ikiside birbirinden keyifliydi.

Dem Karaköy’de Çay
Dem Karaköy’de masanıza iki ayrı menü geliyor. Bir tanesi içinde atıştırmalıkların ve Türk kahvesinin olduğu tek sayfalık menü; diğeri ise 60 çeşit çaydan oluşan “Çay Menüsü”. Menüyü “kırmızı çaylar”, “beyaz çaylar”, “siyah çaylar”, “yeşil çaylar” gibi birkaç bölüme ayırmışlar. İçeceğiniz çayın damak zevkinize uyup uymayacağını altındaki açıklamaya göre anlayabiliyorsunuz. Dem’de çayınızı ister tek fincan olarak, isterseniz de çaydanlıkta söyleyebiliyorsunuz.
Çaydanlıkta söylediğinizde sunumlar tek kelimeyle harika oluyor. Fincan fiyatları 9-14 TL, demlik fiyatları ise 15-21 TL arasında değişiyor. Üç çeşidi bulunan Türk çayının ise fiyatı 5 TL.

White Melon
Ben gittiğim zaman “beyaz çaylar” bölümünden White Melon‘u içtim, kavun kokularının geldiği çayın içimi çok kolaydı.

Dem’i en kısa zamanda deneyimlemenizi öneriyorum…
Dem Karaköy Adres: Kemankeş Mahallesi, Hoca Tahsin Sokak, No:17 Karaköy/İstanbul
Dem Karaköy Telefon: 0212 2939792



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder