18 Ocak 2018 Perşembe

ARTHOUSE Filmleri


Her sene Ekim ayı festivalleri sayesinde iple çekiliyor. 2017 senesi Ekim ayında İKSV tarafında 16.cisi düzenlenen flimekimi şehrin merkezinde birçok yerde konumlandı. Bundan bir on sene önce, çok net hatırlıyorum. Sanatseverler şehrin birçok ucundan festival filmlerini izlemek için Taksim’e gelirlerdi. Şimdilerde ise Nişantaşı’nın göbeğindeki AVM’de bile sanatseverleri sevindirecek filmler sergileniyor. Hatta yetmiyor Ekim ayı geçmesine rağmen hala bir çok film ArtHouse konseptinde her hafta vizyona giren yeni bir film ile seyircisiyle buluşuyor. Böylece Festival zamanı filmleri izleyemedim diye pek üzülmüyorsunuz ben bu sayede bir çok film izledim bunlardan bir kaçı Grain/Buğday, About Elly, Mother ve Loving Vangogh’tu geçtiğimiz hatta England İs Mine ise kaçırdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder