26 Ocak 2018 Cuma

Loving Vİncent


Resimler dışında başkalarıyla konuşmak olanaklı değil” Vincent Van Gogh
Resimler dışında başkalarıyla konuşmak mümkün değil diyen Van Gogh’un ölümünden 1 yıl önceki geçen olaylar ve hayat hikâyesi ressamın tablolarını bir araya getirerek anlatıldı. Loving Vincent 29 Aralık tarihinde Türkiye’de vizyona girdi. Ben de 13 Ocak tarihinde City’s sinemalarında izledim. Benim izlediğim salon dolup taştı desem abartmış olmam çoğu insan merdivenlerde izledi ben ise gittiğim seans dolduğu için bir sonraki seansına bilet bulabilmiştim. Film oldukça keyif vericiydi.
Film, ünlü ressam Vincent Van Gogh’un ilgi çekici hayatı üzerinden ilerliyor. Filmde yer alan 65.000 karenin her biri Polonya ve Yunanistan’da yer ala stüdyoyu ziyaret eden 125 profesyonel yağlı boya ressamı tarafından çizilmiş. Bu projenin sonunda doksan dört Van Gogh tablosu filme dahil ediliyor. Hugh Welchman’la Dorota Kobiela tarafından yazılıp yönetilen film, yağlı boya tablolardan yapılan ilk animasyon olma özelliğini taşıyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder