18 Aralık 2013 Çarşamba

Yves Rocher Detoks Etkili Peeling & Göz Makyajı Temizleyicisi& Kayısılı

Merhaba herkese
Bugün sizlere kullandığım ve fikir sahibi olduğum bazı ürünler hakkında konuşacağım
Uzun zamandır Yves Rocherin Kayısı özlü peelinigini kullanıyordum bir süre önce değişik bir peeling kullanmaya başladım  İlgimi çeken en önemli özelliği ise ürünün içeriği oldu peelingin içinde yeşil çay özü, beyaz çay özü ve madagaskar çay özü olması ve çimler gibi mis kokması oldu
Ürünün en önemli özelliği detoks etkili olması aynı zamanda ürün  çok hafif yapılı olduğunu cildi çizmeden temizliyor  zaten alerjik ve hassas bir cildim var çizilmesi durumunda cildim felakat tepkiler veriyor. Ancak  cildim bu ürünü kullandıktan sonra hiç bir şekilde kızarmadı kötü bir tepki vermedi. Sonucunda temiz bir cilt ve canlanmış bir ten bu hissi  sevdim Bu ürünü özellikle duş sonrası haftada 1 veya 2 kez kullanmaya özen gösteriyorum.

içinde minik minik granüller mevcut iri granüllü bir peeling değil Eğer sizinde cildiniz hasassa arada detokslanmak istiyorsanız ürünü gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.
Benim için bitince yenisini alınabilinecek ürünlerden fiyatı ise 27.90 fakat bu aralar indirimde 21.90 gibi bir fiyata alabilirsiniz.

 

Yves Rocher Ekspres Göz Makyajı temizleyicisi

Yves Rocher Ekspres Göz Makyajı temizleyici en sevdiğim göz makyajı temizleyicim
Ürünün İçeriğinde organik peygamber çiçeği suyu var.. Peygamber çiçeği suyunun faydaları ise ; Göz kapaklarını ve göz çevresini yatıştırır.
Kullanmadan önce şişeyi çalkalayıp içeriğin karışmasını sağlamanız gerekiyor..Ben temizledikten sonra su ile duruluyorum..Çünkü içeriğinde yağdan ötürü göz çevresinde yağ butonu oluşumunu yapmasını istemiyorum..
Kaçıncı kutuyu hiç saymadım her indirim zamanı stokluyorum benim için asla vazgeçmeyeceğim bir ürün. 24TL civarı fiyatı olan bu ürün sıksık ayın ürünü kampanyasında yerini alıyor o zaman 17.99TL edinebilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder