30 Nisan 2014 Çarşamba

Kaptan Amerika

Geçtiğimiz haftasonu bir değişiklik olsun ilk uzun yol tecrübemi de yapıyım diyerek deli bir cesaretle İstanbuldan Tekirdağa gittim. Hem yolları çok iyi bilmemem hem de bu yolculuğa tek başına gittiğim için gereksiz bir cesurlukdu . İstanbul TEM den otobana bağlanarak Kınalı çıkışından Tekirdağa olan yol güzergahından gittim.  İstanbuldaki Trafikte bir saatten fazla vakit geçince Tekirdağa, yaklaşık 2 saatte vardım. Koca koca TIR ların sağ şeritten aktığı otobanda  mecbur sol şeritten gittim ve hız isteyen bu şeritte hız sınırının birazda üzerindeydim çünkü 120/km deyken dibime giren araçlar yüksek hızda haince sıkıştırıyordu bu durumda 120/km baya bir üzerine çıktım umarım radara yakanlanmadım. Bir ara o kadar yüksek hızda seyretmeye başladım ki,  direksiyon elimde titriyordu. Otoban çıkışından sonra Marmara Ereğlisin de yakıt almak için mola verdiğimde kasılmaktan bacaklarımın kaskatı olduğunu farkettim (gece boyu kas ağrısındanda uyuyamadım) neyseki şehir içine girdiğim için derin bir oh çekmiştim. Değişiklik olsun diye gittiğim Tekirdağ’da köfte yemek dışında İstanbul’da yapacağımdan farklı  hiç bir şey yapmadım.Tekirdağ’da kuzenimle ne yapsak diye pek birşey bulamayınca film izleyelim dedik ve Kaptan Amerika filmini seçtik.
 Marvel tarafından yaratılan bir çizgi roman olan Kaptan Amerika, serisinin ikinci filimi filmde ki Steve yani,  Kaptan Amerika fakir bir ailenin çocuğu olarak doğmuştur. Nazilere karşı savaşmak için, vücudu zayıf olduğu için orduya kabul edilmemiş Sonrasında süper asker projesiyle  bir serumla güçlenmiş ve II. Dünya Savaşı sırasında Amerika'nın en büyük süper kahramanı olarak görev yapmıştır. Avrupa'da Nazilerle savaşmış ve Amerika'yı Nazi tehlikesine karşı korumuş, bir kahraman olmuştur.
1945 yılında bir uçakta hazırlanan bombayı etkisiz hale getirmeye çalışırken bomba patlamış ve vücudu okyanusun buz gibi sularına gömülmüştür. Damarlarında dolaşan serumun gücü sayesinde ölümden kurtulan ve S.H.I.E.L.D tarafından hayata döndürülen Kaptan Amerika ikinci seride, üyesi olduğu S.H.I.E.L.D grubunun göründüğünden farklı olduğunu fark eder. S.H.I.E.L.D diye adlandırılan yapının içinde örgütlenmiş bir paralel yapı olan Hydra’yı ve faaliyetlerini farkeder. Hydra faşizan düşüncelere sahip bu yapıyla savaşır. Film bu konu üzerinden ilerliyor. Oyuncu kadrosunda Chris Evans, Scarlett Johansson, Sebastian Stan, Anthony Mackie, Cobie Smulders, yer alıyor.Kaptan Amerika, aksiyon ve fantastik öğelerle bezenmiş filmleri sevenler için kaçırılmaması gerekenler arasında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder