20 Kasım 2013 Çarşamba

KALBİ EGEDE KALAN HERKESE...


Bu yazı kalbi Ege de kalanlara...

Kalbi Ege de kalan Herkes bana göre; biraz İzmir'lidir, bunun için İzmir'de doğmak gerekmez.Hep düşünmüşümdür. Neden İzmir  bu kadar farklıdır diye? Aslında net bir sonuca varamamışımdır Fakat İzmir bana Hep Mustafa Kemal ATATÜRK ü anımsatır. Ona duyduğum özlemi Bu şehirde giderebilirim Çünkü İzmir herzaman ATATÜRK aşığı bir şehir olmuştur. Vebu duygunun çıkış noktası  orada bulunan insanlarla ortak bir paydam olduğumu düşünerek aidiyet hissettirmiştir bana...
İzmir  İşgal edildiğinde kurtuluş savaşı başlayan, işgal bittiğinde o ulusun kurtuluş savaşının da bittiği dünyadaki tek şehirdir. İzmirde ki Bu çoşkuyu 30 Ağustos Zafer Bayramını İzmirde kutladığım gün daha iyi anladım. İşte o gün,  o zihniyetin içinde Evet İzmirli olmak için İzmirde doğmak gerekmez dedim.
İzmir Mustafa Kemal devrimlerinin ta kendisidir. Eğer siz hayata Mustafa Kemal penceresinden bakıyorsanız, nerede doğmuş olursanız olun, İzmir'lisinizdir.
Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek demek değildir; benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız, bu yeterlidir.”
                                                                                  M.KemalATATÜRK


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder