2 Mart 2015 Pazartesi

Gökkuşağı Bale Gösterisi

Geçtiğimiz hafta Blogger arkadaşım Alper Metin, nam-ı diyar Çelebi Alper’le birlikte Kadıköy Süreyya operasındaki Gökkuşağı bale etkinliğine katıldık. Etkinlik öncesi mini bir araştırma yapınca 3 perde olduğunu öğrendik ve 3 perde biraz gözümüzü korkuttu.

Cumartesi günü Kadıköy Süreyya Operasında yerlerimizi aldık seyre koyulduk. İlk perde bir havaalanında geçiyor.  Birbirinden farklı insanların bir yerlere yetişmekle meşgul olduğunu havaalanı, sürekli seyahat halinde olan karegrofiste esin kaynağı olmuş. Eser gezgin olan Alper ve benim bu noktada ilgisini cezbetmeyi başardı. Diğer sahne ise havaalanı insanlarının dış dünyadan gizlediği aşk, yalnızlık, tutku, umut, şefkat, öfke gibi içsel duyguları gözler önüne seriyor.
Diğer sahne Yanlızlık, aşk Tutku olarak geçiyor.
Son perde ise benim en sevdiğim perde oldu, baletlerin estetik ve uyumunu izlemekten konu ile pek ilgilenmedim.
Koreografisi , Robert North’a ait. 3 Perde tahmin ettiğimizden çok daha hızlı bir şekilde bitti gösteri aralarla birlikte1 saat 45 dakika sürdü.
İçimizden bir daha bir daha desek de  seyircilerle birlikte bizde oradan ayrıldık.
Sonrasında Alper’in arkadaşı daveti üzerine son zamanlarda popüler olan evden kaçış oyunlarından yenisi Gizemli Ev hakkında bilgilendik. Evden kaçış oyunlarına henüz hiç katılmadım. Merak etmediğimden değil de fırsat bulamadım.  Gizemli Ev merak edenleri için yeni bir alternatif. Kadıköy Süreyya Operasının tam karşısında yer alan sokakta sol tarafta.
İyi haftalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder