28 Kasım 2014 Cuma

Interstellar

Haftanın son iş gününden hepinize koskocaman bir MERHABA! Geçtiğimiz hafta şu yazımda İzmir Konak Pier AVm sinde izlediğim İnterstealler Türkçeye çevrilmiş hali Yıldızlararası filminden bahsetmiştim. Bu film biz 16.30 seansında izledik. 169 dakikalık bu filmden çıktığımızda saat 20.00 gösteriyordu. Filmi tercih etmemde ki sebeplerden biri de yüksek IMBD puanıydı.  8.9 IMBD puanına sahip filmi beni sinemaya çekmek için oldukça etkenlerden biriydi.

Film hakkındaki yorumlarıma gelecek olursam bu film, bana kalırsa bilim-kurgu altında konumlanan  bilimsel spekülasyon ve felsefeyi içinde barındıran filmleri sinemaya uyarlamak ve izleyiciye doygunluk sağlamak oldukça zor bir iştir. İnterstealler bunu başarabilmiş bir filmdir ve uzun süresine rağmen sıkılmadan heyecanla izledim. Flimde temponun düşeceği ve yükseleceği anlar çok iyi dengelenmiş. etrafımdaki seyirci grubunda dalıp gitmeler, kopmalar olmadı Christopher Nolan, Inception sonrasında  beni kendisine bir kez daha hayran bırakmıştır.
 Geçen seneki Gravity deneyimimden sonra bu filminde Oscar garantili çeklidiğini düşünüyorum.
Son olarak, kara deliğe girilirse ne olur, kara delikten çıkılabilir mi, uzay-zaman ilişkisi nedir, zamanın bükülmesi nedir gibi sorulara dair kurguyu merak etmenize rağmen,  benim gibi popüler ürünlere karşı olduğunuz için bu filme gitmeye kaçınıyorsanız daha fazla tereddüt etmeyin  .
Sinemaya gitmeye değer mi diye tereddütte kaldıysanız cevap kesinlikle evet. İyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder