15 Ekim 2014 Çarşamba

Insparkus'la Kariyer Yolculuğu

Bumerang, üye olduğumdan beri birbirinden güzel süprizler peşimi bırakmıyor. Geçtiğimiz günlerde Blogun ismini güncelleyerek tekrar bir başvuruda bulundum. Platin üyeliğimin ardından, çok güzel bir deneyim olan, Insparkus'un online kariyer koçluğu programını hediye verdiler.
Ben de kendime  merakla bir test yaptım ve keşke çok daha önceleri Insparkus ile tanışmış olsaydım dedim. Insparkus sadece meslek seçiminde değil, B planı arayan kariyerini geliştirmek isteyen profesyonellere de hizmet sunuyor ve bunu sıkmadan eğlence ile yapıyor.

 
Insparkus ile Neler Yapıyoruz.
Vizyon, konum ve plan adındaki üç paketiyle  rehberlik hizmeti veriyor. Bu aşamalarda özenle hazırlanmış sorulara süre sınırlaması  olmaksızın, yanıtlar veriyorsunuz ve kariyer koçunuz bu yanıtlara göre size bir rapor hazırlıyor.
Biraz daha detaylandıracak olursam:
Insparkus'un vizyon, konum ve plan adı altında üç tane paketi var, ben vizyon paketini tamamladım. Birinci bölüm, “yola hazırlık” kısmıydı...
Kariyerini tasarlamaya hazır mısın?” dediler ve başladık sanal yolculuğumuza. İlk soruları “ kariyer yolculuğundan beklentin nedir?” konusuydu. Sonrasında kariyer çizgisinde nerede olduğumu sordular, ardından varmak istediğim noktayı üç boyutlu hayal ettirdiler. Zihnimde görsel bir destekle canlanan kariyer yolculuğum daha bir ulaşılabilir hale geldi.
Sonrasında “geleceğini ısmarla” Hadi bakalım dediler. Ses kaydı dinlettiler, tasarladığım geleceği 4 boyutlu önüme serdiler. Aslında bütün soruları burada yazıp hevesinizi kaçırmak istemiyorum.  
Sonraki adımda vizyon kolajı yaptırdılar. Sonrasında nasıl bir çalışma ortamında motive olacağımı irdeledik beraber. En son aşama ise kariyer alternatifleriydi. 
Bir uzmanla karşılıklı konuşuyor gibi gerçekçi sanal dünyada deniyimlediğim en gerçekçi bir deneyimdi benim için...
Kendi değerlerini başkalarına aktarabildiğinde, görünür olur öne çıkarsın. Kendimizi her seferinde farklı anlatırız. Anlatmaya devam et ve aldığın yanıtları, anlatımını zenginleştirmek için kaynak olarak kullan. dediler çok doğru bir cümleydi.
 Sonuçta bana kendimi özel hissettiren çok güzel bir değerleme sundular "Kendini tanıtırken dolu bir içerik hazırlamışsın. Seni daha iyi tanımak için blog’una da göz attım. Yazmayı ve ifade etmeyi seven, pek çok farklı alana ilgi duyan, yaratıcı biri olduğunu düşündüm.” yönlendirilmeye direnen inatçı olmama rağmen mantıklı gelen tüm yönergeleri uygulayacağıma dair kendime sözümü verdim. Bu standart paketlerin haricinde bir de ek koçluk hizmetleri var. Kariyer hedefleriniz konusunda ailenizi nasıl ikna edeceğiniz konusundan tutun da kariyer hedefinizi yöneticinize nasıl anlatacağınız konusuna kadar iş hayatında takıldığınız bir çok noktada uzman kariyer koçları yardımınıza koşuyor.
SONUÇ OLARAK; Insparkus da kariyer adımlarında  sanal bir uzman olarak gayet de başaralı hizmet veren bir oluşum ence değerlendirin bu fırsatı !Buradan Insparkus'a ücretsiz üye olarak bu güzel hizmetleri yakından tanıyarak başlayabilirsiniz mesela, mutlaka size ya da yakınlarınıza faydası olacaktır.
Doğru Zamanda Doğru koşullarda,

Olmak istediğiniz yerde olmanız dileğiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder