30 Ekim 2014 Perşembe

GONE GİRL

Cumhuriyet bayramı tatilinde birçok yapılacaklar vardı bunlardan biride, bir sinema filmine gitmekti. Geçtiğimiz hafta sonu vakit bulamayınca tatili fırsat bilerek 29 Ekim’de Gone Girl filmini Akasya AVM'de 12.00 seansında izledik. 145 dakikalık bu filmden çıktığımızda saat 15.00 gösteriyordu. Filmi tercih etmemde ki sebeplerden biride yüksek IMBD puanıydı.  David Fincher’ın, Fight Club gibi kült filminden sonra, 8.5 IMBD puanına sahip filmi beni sinemaya çekmek için oldukça cazip bir etkendi.


Film hakkındaki yorumlarıma gelecek olursam bu film, heyecanlı ve bol gerilimli kurgu severler için iyi zaman geçireceğini sürükleyici bir film. Gone Girl filmini bilenleriniz biliyordur ki, film Gillian Flynn'ın Bestseller kitabının uyarlaması. Kitabını okumadım bu yüzden uyarlamanın ne kadar yerinde olduğu hakkında yorum yapacak yeterlilikte değilim. Ancak okuyanlar ve izleyeneler övgüyle bahsediyor.


Son olarak, Ben Affleck beni kendine birkez daha hayran bıraktığını söz etmeden geçemeyeceğim. Rosamund Pike’ın oyunculukta ki perfonmansıyla,  En iyi kadın Oyuncu Oscar Adayı olmayı hak ettiğini düşünüyorum.
Film IMBD puanına baktığınızda 8.5 IMBD hak etmemiş dedirtse de sürükleyici kurgusu ve konusunun işlenişinde satır aralarının kaçırılmamış olmasıyla izlenmeyi hak ediyor. İyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder