16 Aralık 2013 Pazartesi

Bioderma Sensibio H2O &Yves Rocher Detoks Etkili Tonik

Makyaj Temizliği: Bioderma Sensibio H2O Suya Sabuna dokunmadan Temizlik
Merhaba herkese
Bugün Bioderma Sensibio'dan bahsedeceğim size. Yorumunu görmekten övgülerini duymaktan bıkarak merakla ürünü aldım ve hemen kullanmaya başladım. 500ml lik bir şişe bitirdiğime göre artık benimde söyleceklerim var dedim ve size yazıyorum

Ambalaj konusunda Klasik tonik şişesinde,  pratik olması adına pompalı satılanlarıda var bence olmasada olur. Boyut olarak 100,250 ve 500ml olarak satılıyor. 100ml kofre serilerinin yanında numune olarak veriliyor. Eğer çok çok merak edip denemek isterseniz alabilirsiniz ama yinee bulamazsanız  bence direk 250ml olanını alın.

İlk olarak göz makyaj temizleme performansından bahsedeyim; vasat! Benim için bu noktada favorim hatta vazgeçilmezim YVES ROCHER yarı yağlı yarı su formatındaki papatya özlü göz temizleme toniği Bu ürüne gelirsem Basit yapılı göz kalemlerini çok kolay çıkartabiliyor. Ancak  eyeliner ve rimel  temizleme konusundan gerçekten çok kötü.
Fondöten,bb krem gibi cilt makyaj temizleme konusunda ise gerçekten çok iyi. Ben yinede makyaj temizliğinde, yüzümü jel ile yıkamadan gerçekten temizlenmiş, gözeneklerim arınmış gibi hissetmiyorum bu yüzden tek başına benim için yeterlidir diyemem.
500ml fiyatı 70 lira ama indirim zamanı ve 1+1 gibi kampanyalara denk gelirseniz çok daha uygun fiyatlara alabilirsiniz.

Benim için bu ürün bayılarak kullandığım bir temizleyici değil 1+1 kampanyasıyla aldığım için,  Elimde 500ml lik bir şişe daha var.  Onu denemek isteyen bir arkadaşıma hediye edeceğim ve bir daha alacağımı hiç sanmıyorum.




Yves Rocher Detoks Etkili Tonik
Hemen hemen herkesin günlük cilt bakımında vazgeçemediğimiz ürünlerden biri de toniktir..Yves Rocher'ın detoks etkili bu toniğinin kıvamı ise bildiğimiz tonikler gibi değil. Akışkan ancak yoğunluğu  muhallebi gibi toniği Ve cildinize sürdüğünüz andan itibaren etkisini hissediyorsunuz. ben hafif karıncalanmalarını hissediyorum ve bu durum kan dolaşımını harekete geçirdiğinin bir kanıtı
Ürünün: İçeriğinde 3 farklı çay kullanılmıştır..Yeşil çay,Beyaz çay ve Madagaskar çayı .Bu çay birleşimleri ciltte detoks etkisi yaratıyor İçeriğinde aynı zamanda papatya suyu ve nane suyu olması ferahlatıcı ve canladırıcı etki sağlıyor. Bu üründe Yves Rocher bitkisel kozmetik ürünleri arasında kesinlikle vazgeçilmezim olarak yerini alıyor.Bu ürünün fiyatını tam hatrılamıyorum 24TL civarı olduğunu tahmin ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder