27 Ocak 2014 Pazartesi

Türk Eğitim Gönüllüleri Vakfı

Bilenleriniz bilir ki 2007 yılından beri TEGV de aktif gönüllü ablayım daha öncesinde ise 1998 Fatih’te ilk Eğitim parkı kurulduğu zamanlarda ben çocuk gönüllüydüm.
TEGV ile birlikte büyüdüm.Geçtiğimiz günlerde 23 Ocak tarihinde TEGV’in  doğumgünüydü ve TEGV 19 yaşına girdi. TEGV “Bir Çocuk değişir, Türkiye Değişir” mottosuyla yola çıkmış bir vakıf. Vakfın Kurucusu Suna Kıraç ve bu Vakıfta emeği geçen adını sayamayacağım Binlerce abla abi var.
Benim deneyimim ilk zamanlar kendim için farklı bir deneyim olması için başlamıştım sonra, hayatımın bir parçası oldu
Artık, vakıftaki bütün çocuklar benim çocuklarım.
Eğitim gönüllüsü olmak! 
Dünyaya bir çocuğun penceresinden bakmanın ne kadar güzel bir şey olduğunu gösteriyor . Ben insanı daha çok tatmin eden başka bir şey olacağını sanmıyorum. TEGV insana çok güzel hatıralar bırakan güzel dostluklar kurmasını sağlayan bir kurumdur.Haftada iki saat çocuklarla vakit geçirip ruhunu arındırıp ,tazelenip hayata sımsıkı sarılıyorsun.
Eğer sizde yenilenmek istiyorsanız.  internet sitesinden başvuru yaparak ilk adımı atabilirsiniz. http://www.tegv.org/gonullu-olun
Sorularınız için bana herzaman ulaşabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder